Dołącz do Klubu Hodowcy Wiejska Zagroda

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Regulamin

REGULAMIN KLUBU HODOWCÓW
 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  2. Niniejszy Regulamin (dalej jako: Regulamin) ustanawia ogólne zasady oraz warunki uczestnictwa w Klubie Hodowcy, w tym zawarcia i realizacji umów sprzedaży towarów i świadczenia usług w ramach platformy przeznaczonej dla członków Klubu Hodowców, za pośrednictwem portalu internetowego sklepu - www.klubhodowcy.alphaspirit.pl, organizowanego przez spółkę pod firmą: MPPK GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Szymanowie, ul. Północna nr 1, budynek 2, 51 – 180 Szymanów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej, we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000971556, posiadającą NIP: 8943049521 oraz REGON: 022284428.

  3. Niniejszy Regulamin zakłada w szczególności:

  4. zasady rejestracji i korzystania z Konta Klienta w ramach dedykowanej platformy sklepu dla członków Klubu Hodowców,

  5. korzyści dla członków w ramach przystąpienia do Klubu Hodowców,

  6. prawa i obowiązku członków Klubu Hodowców,  

  7. zasady przyznawania wyprawek dla szczeniąt oraz kociąt na rzecz członków Klubu Hodowców.

  8. Klub Hodowców jest dobrowolnym zrzeszeniem hodowców zwierząt rasowych, którzy żywią swoje zwierzęta produktami znajdującymi się w ofercie Organizatora, marek:

  9. Wiejska Zagroda,

  10. Pan Mięsko,

  11. Alpha Spirit,

  12. Primal Spirit,

oraz innych podmiotów uprawnionych do brania udziału w Klubie Hodowcy na zasadach niniejszego Regulaminu.

  1. Klub Hodowcy nie posiada osobowości prawnej.
  2. Korzystanie z  Klubu Hodowców jest dobrowolne i bezpłatne.
  3. Definicje:

ORGANIZATOR – MPPK GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Szymanowie, ul. Północna nr 1, budynek 2, 51 – 180 Szymanów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej, we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000971556, posiadająca NIP: 8943049521 oraz REGON: 022284428, email: hodowcy@mppk.pl, opiekun Klubu Hodowcy: tel. kontaktowy: +48 570 130 750.
SKLEP - sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem:   https://klubhodowcy.wiejskazagroda.pl/.
SKLEP GŁÓWNY – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora w ramach platformy internetowej pod adresem: www.wiejskazagroda.pl
KLUB HODOWCY – grupa Hodowców, którzy dokonali dobrowolnego zgłoszenia jako członkowie Klubu Hodowcy prowadzonego przez Organizatora, a ich zgłoszenie zostało przyjęte i zaakceptowane przez Organizatora w sposób zakreślony na podstawie niniejszego Regulaminu.
KLIENT – każdy członek należący lub zgłaszający kandydaturę do Klubu Hodowcy, składający lub zamierzający złożyć Zamówienie w Sklepie lub korzystający lub zamierzający korzystać z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu dedykowanego członkom Klubu Hodowcy.
Każde zdefiniowane powyżej określenie, ma takie samo znaczenie niezależnie od tego, czy użyte zostało w liczbie pojedynczej czy mnogiej. W zakresie nieuregulowanym, zastosowanie znajdują odpowiednio definicje zakreślone w ramach ogólnych zasad regulaminu Sklepu Głównego platformy internetowej: www.wiejskazagroda.pl
 

  1. CZŁONKOSTWO W KLUBIE

  2. Do Klubu Hodowcy może przystąpić każdy hodowca psów i kotów rodowodowych, posiadający zarejestrowany przydomek hodowlany oraz poświadczone uczestnictwo w organizacji kynologicznej, prowadzący hodowle z zachowaniem wszelkich zasad humanitaryzmu i dbałości o dobro zwierząt, który decyduje się na karmienie zwierząt produktami pozostającymi w ofercie Organizatora, oraz:

  3. podmioty posiadające pod opieką psa/kota o potwierdzonym statusie reproduktora,

  4. podmioty będące funkcjonariuszami publicznymi, opiekujące się zwierzęciem służbowym,

  5. podmioty, w tym posiadające status osoby ze szczególnymi potrzebami lub osoby o statusie osoby niepełnosprawnej, którym współtowarzyszy lub pozostaje pod opieką pies asystujący, pies przewodnik lub pies terapeuta.  

  6. Członkiem Klubu Hodowców może być wyłącznie zaakceptowany uprzednio przez Organizatora podmiot, który dokonał rejestracji w ramach usługi Konta Klienta na warunkach zakreślonych na mocy niniejszego Regulaminu.

  7. Aby zostać członkiem Klubu Hodowców, należy:

  8. dokonać w pierwszej kolejności zgłoszenia na adres e-mail: hodowcy@mppk.pl. Zgłoszenie powinno zawierać:

  • imię, nazwisko lub nazwę firmy,
  • adres zamieszkania / siedziby,
  • NIP, KRS (gdy dotyczy),
  • numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail,
  • dokument uprawniający do uczestnictwa w Klubie Hodowców w postaci:

- dokumentu wskazującego na zarejestrowany przydomek hodowlany (skan rejestracji) wraz z informacją o przynależności do organizacji kynologicznej (nazwa organizacji), lub
- skan dokumentu rodowodu (pieczątka reproduktora), lub
- skan legitymacji służbowej, książeczki służbowej bądź oświadczenie o pełnieniu przez zwierzę funkcji służbowych, lub
- certyfikat potwierdzający status psa asystującego/psa przewodnika/psa terapeuty wydany przez uprawniony podmiot,

  • informację dotyczące: liczby psów lub kotów przebywających w hodowli lub pod opieką oraz specyfikację ich rasy.
  1. po wstępnej weryfikacji danych określonych powyżej przez Organizatora - dokonać prawidłowej rejestracji Konta Klienta w ramach strony internetowej: www.klubhodowcy.alphaspirit.pl, zgodnie z wymogami zamieszczonym w ramach formularza rejestracji.

  2. Dokonując rejestracji na członka Klubu Hodowców Klient oświadcza, że:

  3. deklaruje korzystanie z produktów pozostających w ofercie Organizatora,

  4. respektowane są przez niego prawa zwierząt wraz z zachowaniem zasad humanitaryzmu,

  5. zachowany jest dobrostan zwierząt pozostających pod jego opieką z zapewnieniem zasad bezpieczeństwa i należytej opieki weterynaryjnej,

  6. zapewniony został zwierzętom właściwy sposób żywienia,

  7. prowadząc hodowle stosuje się do wszelkich właściwych regulacji prawnych (krajowych oraz międzynarodowych), w tym regulacji organizacji, której jest członkiem,

  8. stosuje się do właściwych zasad sanitarnych oraz należytej opieki nad zwierzętami.

  9. Organizatorowi przysługuje prawo zwrócenia się do Klienta  z prośbą o przekazanie dodatkowych wyjaśnień oraz dokumentów w ramach potwierdzenia spełniania warunków przystąpienia do Klubu Hodowców określonych w ust. 3 i 4 powyżej.

  10. Dokonanie zgłoszenia zgodnie z wymogiem określonym w ust. 3 i 4 powyżej i jego akceptacja po uprzedniej wstępnej weryfikacji przez Organizatora skutkuje przekazaniem przez Organizatora wiadomości elektronicznej e-mail potwierdzającej skuteczne zarejestrowanie Klienta jako członka Klubu Hodowcy oraz aktywację Konta. Klient staje się członkiem Klubu Hodowcy z chwilą otrzymania potwierdzenia aktywacji usługi Konta Klienta, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym.

  11. Nie jest możliwym przeprowadzenie rejestracji Konta Klienta podczas składania Zamówienia. Nie jest możliwym składanie Zamówień w ramach Klubu Hodowców bez dokonania uprzedniej rejestracji w ramach usługi Konta Klienta i jej akceptacji zgodnie z niniejszym Regulaminem.

  12. W trakcie procedury rejestracyjnej Klient zobowiązany jest do podania danych prawdziwych. Zabrania się podawania danych nieprawdziwych, niepełnych lub danych osób trzecich. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niepełnych lub nieprawdziwych informacji. Podanie nieprawdziwych danych w trakcie rejestracji w myśl ust. 3 i 4 powyżej lub ich późniejsza dezaktualizacja skutkuje decyzją o pozbawieniu Klienta możliwości członkostwa w Klubie Hodowców wraz z uprawnieniem do podjęcia przez Organizatora niezbędnych kroków prawnych celem zapewnienia należytej opieki i warunków dla zwierząt w myśl obowiązujących regulacji prawnych. 

  13. Wyrażenie przez Klienta lub jego przedstawiciela zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych nie warunkuje możliwości zawarcia z Organizatorem umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi Konta Klienta i statusu uczestnika Klubu Hodowcy. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Organizatorowi stosownego oświadczenia Klienta lub jego przedstawiciela. Oświadczenie może zostać przesłane m.in. na adres Sklepu za pośrednictwem korespondencji e-mail: hodowcy@mppk.pl lub za pośrednictwem funkcjonalności Konta Klienta w zakładce „Zgody”.

  14. Klient może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z usługi Konta oraz uczestnictwa w Klubie Hodowców, co jest równoznaczne z żądaniem usunięcia zgromadzonych na nim danych. Klient może zrezygnować z uczestnictwa w Klubie Hodowców  poprzez wysłanie takiego żądania do Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hodowcy@mppk.pl.  Zgłoszenie takiego żądania przez Klienta powoduje rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Konta, usunięcie Konta oraz usunięcie zgromadzonych na tym Koncie danych.

  15. Członkostwo w Klubie Hodowców ustaje wobec stwierdzenia następujących okoliczności:

  16. stwierdzenia naruszenia zasad niniejszego Regulaminu,

  17. naruszania dobrego imienia bądź dóbr osobistych Organizatora,

  18. podawania błędnych danych w ramach składania zapotrzebowania na wyprawki,

  19. udostępniania usługi Konta Klienta osobom trzecim lub składania Zamówień za pośrednictwem usługi Konta na rzecz osób trzecich,

  20. naruszenia tajemnicy przedsiębiorstwa Organizatora,

  21. wypowiedzenia świadczenia usługi Konta Klienta na zasadach ogólnych regulaminu Sklepu Głównego: www.wiejskazagroda.pl,

  22. niezłożenia przez Klienta w ciągu 18 miesięcy jakiegokolwiek Zamówienia za pośrednictwem Konta w ramach dedykowanego statusu członka Klubu Hodowców.

  23. Ustanie członkostwa w Klubie Hodowców nie uprawnia Klienta do kierowania jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Organizatora z tego tytułu.

  24. O fakcie utraty członkostwa Klient informowany zostaje za pośrednictwem adresu e-mail podanego podczas rejestracji.

 

  1. PRAWA I OBOWIĄZKI KLUBOWICZA

  2. Członkom Klubu Hodowców z tytułu uczestnictwa przysługuje szereg przywilejów, w tym następujące korzyści:

  3. atrakcyjny stały rabat na produkty znajdujące się w ofercie Organizatora względem podstawowych cen detalicznych produktów,

  4. dodatkowe progi rabatowe,

  5. cykliczne lub okolicznościowe dedykowane promocje wyłącznie dla członków Klubu Hodowców,

  6. nagrody rzeczowe na warunkach odrębnych ofert handlowych,

  7. dostęp do specjalnej platformy zakupowej (www.klubhodowcy.alphaspirit.pl), 

  8. darmowa dostawa na Zamówienia powyżej 250 zł.

  9. Członkowie Klubu dokonujący regularnych Zamówień w ramach Klubu Hodowców uprawnieni są do otrzymania wyprawek dla szczeniąt/kociąt urodzonych w swojej hodowli, na warunkach określonych w pkt III Regulaminu.

  10. Pozostając członkiem Klubu Hodowców, członek decyduje się na stosowanie w żywieniu zwierząt pozostających pod opieką  produktów oferty Organizatora.

  11. Członek Klubu zobowiązuje się do:

    1. respektowania praw zwierząt wraz z zachowaniem zasad humanitaryzmu w ramach sprawowania opieki,
    2. zachowania dobrostanu zwierząt z zapewnieniem zasad bezpieczeństwa i należytej opieki weterynaryjnej,
    3. zapewnienia zwierzętom właściwego sposobu żywienia,
    4. prowadzenia hodowli stosując się do wszelkich właściwych regulacji prawnych (krajowych oraz międzynarodowych) w tym regulacji organizacji, której jest członkiem,
    5. stosowania się do właściwych zasad sanitarnych oraz należytej opieki nad zwierzętami.
  12. Członek Klubu Hodowców zobowiązuje się do osobistego korzystania z uczestnictwa w Klubie Hodowców oraz dokonywania zakupów wyłącznie na cele prowadzonej przez siebie działalności hodowlanej lub sprawowanej opieki nad posiadanym zwierzęciem.

  13. W przypadku braku danego Towaru w magazynie bądź niemożności zrealizowania Zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją Zamówienia. W przypadku otrzymania płatności za takie Zamówienie, podejmiemy próbę zwrotu wpłaconej kwoty w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności. Jeśli z jakiegokolwiek powodu będzie konieczne użycie innej metody, obsługa Sklepu podejmie kontakt z Klientem w celu ustalenia sposobu zwrotu płatności. W przypadku, gdy częściowa realizacja Zamówienia jest z jakichkolwiek przyczyn niezgodna z oczekiwaniem Klienta, Klientowi przysługuje prawo odstąpienia w całości od złożonego Zamówienia poprzez przesłanie informacji e-mail na adres poczty: hodowcy@mppk.pl .

 

  1. WYPRAWKI

  2. Z tytułu narodzin szczeniąt/kociąt w swojej hodowli (pod własnym przydomkiem hodowlanym), członkowi Klubu Hodowców przysługuje prawo do odbioru nieodpłatnej wyprawki wedle następujących zasad:

  3. zapotrzebowanie na otrzymanie wyprawki członek Klubu Hodowców zgłasza w terminie do 10 tygodni od dnia narodzin miotu szczeniąt/kociąt,

  4. nowy klubowicz: wymagane jest min dwumiesięczne uczestnictwo w Klubie Hodowców przed narodzeniem miotu i zgłoszeniem zapotrzebowania na pierwszą wyprawkę,

  5. obecny klubowicz: w terminie 6 miesięcy od daty zgłoszenia zapotrzebowania na wyprawkę – wymaganym jest realizacja Zamówień w ramach Klubu Hodowców na łączną kwotę min. 1000 zł, w formie regularnych Zamówień tj.: min. dwóch Zamówień, po min. jednym przypadającym na każde 3 miesiące w badanym okresie. Minimalna kwota Zamówienia w okresie ostatnich 6 miesięcy (1000 zł) powinna zostać przeznaczona na karmę dla szczeniąt/kociąt w wysokości łącznej min. 200 zł.

  6. Celem otrzymania wyprawki należy zgłosić zapotrzebowanie na adres: hodowcy@mppk.pl, wraz z przekazaniem następujących informacji:

  7. imienia/nazwiska lub nazwy klubowicza,

  8. numeru telefonu kontaktowego,

  9. adresu dostawy,

  10. ilości szczeniąt/kociąt oraz rasa miotu,

  11. wraz z załącznikiem w postaci skanu karty miotu lub protokołu przeglądu miotu.

  12. W ramach wyprawki członek Klubu Hodowców otrzymuje:

ZESTAW WIEJSKA ZAGRODA
Szczenięta: opakowanie karmy suchej (2kg) oraz 2 puszki karmy mokrej (200g)
Kocięta: opakowanie karmy suchej (400g) oraz 2 puszki karmy mokrej (85g)
ZESTAW PAN MIĘSKO
Szczenięta: opakowanie karmy suchej (3kg) oraz 2 puszki karmy mokrej (400g)
Kocięta: opakowanie karmy suchej (400g) oraz 2 puszki karmy mokrej (200g)
 

  1. Do każdego zestawu wyprawki klubowicz otrzymuje gadżety oraz informacje marketingowe

    w zakresie oferty i informacji handlowych Organizatora.

  2. Wyprawki przyznawane są wedle analizy ostatniej historii Zamówień członka Klubu Hodowcy.
  3. W przypadku niedostępności asortymentu, zawartość wyprawki może ulec zmianie.
  4. Zgłaszając zapotrzebowanie na wyprawkę dla szczeniąt klubowicz uprawniony jest do wyboru rozmiaru chrupek karmy suchej w zależności od szczególnych potrzeb miotu (S/M/L).
  5. Zgłoszenie zapotrzebowania na wyprawkę jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia.
  6. Wyprawka przysługuje w wymiarze jednorazowym dla każdego zgłoszonego miotu.
  7. Wartość wyprawki nie może przekraczać wartości zrealizowanych Zamówień przez klubowicza dokonanych w okresie ostatnich 6 miesięcy w ramach Klubu Hodowców.
  8. Czas przygotowania wyprawki wynosi dwa dni robocze od dokonania prawidłowego zgłoszenia zapotrzebowania.
  9. Koszty dostawy wyprawek ponosi Organizator.
  10. Dokonując odbioru wyprawki członek Klubu Hodowców zobowiązuje się do jej nieodpłatnego, kompletnego przekazania późniejszemu nabywcy szczeniąt/kociąt. Brak dochowania tego obowiązku skutkuje decyzją o usunięciu członka z Klubu Hodowców.
  11. Zgłoszenie miotu uprawnionego do otrzymania wyprawki w innym klubie może powodować odmowę przyznania wyprawki w ramach Klubu Hodowców Organizatora.

 

  1. MAJĄTKOWE PRAWA AUTORSKIE

  2. Organizator informuje, że na stronie www.klubhodowcy.alphaspirit.pl zamieszczone są dokumenty chronione prawem autorskim, znaki towarowe oraz inne dobra niematerialne będące przedmiotem ochrony prawa własności intelektualnej należącego do Organizatora (zwane dalej „Utworem”).

  3. Wszelkie prawa do Sklepu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, projektu strony internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na stronie Sklepu (za wyjątkiem logotypów i zdjęć zamieszczonych na stronie Sklepu w celach prezentacji Towarów, za zgodą podmiotów trzecich – dysponentów majątkowych praw autorskich) należą do Organizatora, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Organizatora wyrażoną na piśmie.

  4. Wszelkie materiały marketingowe dostępne do pobrania na Koncie Klienta, w tym karty produktów, zdjęcia, banery, mogą być wykorzystywane przez Klienta wyłącznie w celach promocji i sprzedaży Towarów i w formie, w której zostały udostępnione przez Organizatora. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do materiałów, o których mowa w zdaniu poprzednim wymaga uprzedniej pisemnej zgody przedstawiciela Działu Marketingu (marketing@mppk.pl). Klient korzystając z egzemplarza Utworu nie nabywa

    w żadnym zakresie majątkowych praw autorskich do danego Utworu.

 

  1. ADRESY I KONTAKT

  2. Wszelkie pytania lub uwagi dotyczące funkcjonowania Sklepu, członek Klubu Hodowcy może nadsyłać pocztą elektroniczną email na adres: hodowcy@mppk.pl. Organizator ustosunkuje się do pytania lub uwagi w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania.

  3. W celu złożenia reklamacji zgłoszenia należy dokonać za pośrednictwem korespondencji e-mail, Formularza reklamacji www.reklamacje.wiejskazagroda.pl lub w drodze korespondencji tradycyjnej po zapoznaniu się i akceptacją dedykowanego regulaminu reklamacji.

  4. W celu kierowania zapytań oraz realizacji uprawnień określonych w Regulaminie Klient może w dowolnej chwili podejmować kontakt z Organizatorem w Dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00 również za pośrednictwem:

  5. tel. kontaktowego do opiekuna Klubu Hodowcy: +48 570 130 750

  6. pod adresem: ul. Północna 1 bud. 2, 51 – 180 Szymanów.

 

  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  2. Administratorem danych osobowych Klientów jest MPPK GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Szymanowie, ul. Północna nr 1, budynek 2, 51 – 180 Szymanów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000971556, posiadająca NIP: 8943049521 oraz REGON: 022284428 (dalej „Administrator”).

  3. Z Administratorem można się skontaktować:

  4. listownie, na adres: MPPK GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Szymanowie, ul. Północna nr 1, budynek 2, 51 – 180 Szymanów,

  5. mailowo, na adres: hodowcy@mppk.pl

  6. tel. kontaktowy: +48 570 130 750

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  2. Klient może w każdym czasie uzyskać dostęp do Regulaminu oraz nieodpłatnie może go pobrać ze strony internetowej www.klubhodowcy.alphaspirit.pl i sporządzić jego wydruk. Klient może w każdym czasie uzyskać dostęp do Regulaminu w siedzibie Organizatora.

  3. Korzystanie z Klubu Hodowców jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją warunków niniejszego Regulaminu, a także zasad ogólnych Regulaminu Sklepu: www.wiejskazagroda.pl.  

  4. W zakresie nieuregulowanym na łamach niniejszego Regulaminu, w tym w szczególności zasad funkcjonowania Sklepu oraz realizacji Zamówień i uprawnień Klientów (m.in. prawa odstąpienia od Umowy oraz zasad reklamacji) zastosowanie znajdują odpowiednio postanowienia regulaminu Sklepu Głównego.

  5. Informacje dostępne za pośrednictwem platformy internetowej: www.klubhodowcy.alphaspirit.pl oraz w ramach uczestnictwa w Klubie Hodowców noszą charakter tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 1997 nr 47 poz. 211 ze zm.). Za informację rozumie się jakąkolwiek wiadomość ujawnioną bez względu na nośnik i formę przekazu. Członkowie Klubu Hodowców zobowiązują się wykorzystywać informacje poufne z celem niniejszego Regulaminu oraz nie wykorzystywać informacji poufnych w sposób, który może spowodować powstanie jakiekolwiek szkody dla Organizatora. Członkowie Klubu Hodowców uprawnieni są do ujawnienia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Organizatora: po uzyskaniu uprzedniej, pisemnej pod rygorem nieważności zgody Organizatora, na żądanie organów uprawnionych do uzyskania informacji oraz w przypadku, gdy informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa stały się powszechnie znane.

  6. W przypadku decyzji o zakończeniu działalności Klubu Hodowców, Organizator poinformuje członków Klubu Hodowców z min. 6-miesięcznym wyprzedzeniem z wykorzystaniem poczty elektronicznej.  

  7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 7.10.2024 roku.

pixel